Event

 

Digitaal-Werven 2020 is vanwege de Corona maatregelen een Digitaal Event

 

Vanaf 27 oktober zullen per dag 2 of 3 sessies ’s ochtends online komen. ’s middags is er een panel annex Q&A sessie met de sprekers. 

Het digitale event is gratis toegankelijk voor iedereen die zich registreert. 

Sessies

The data driven candidate journey 

Mirjam Stoffels: Online Marketing Consultant & Marion Vraets – Regional Service Manager Adecco

 
Hoe data helpt bij een soepele en prettige reis van jouw ideale kandidaat naar zijn plek van bestemming: jouw baan! 
 
 

Conversie optimalisatie in recruitment

Wilbert Pot – conversie optimalisatie expert

Wilbert is conversie specialist en zal zijn lessen delen hoe je met eenvoudige verbeteringen meer rendement uit je wervingssite kan halen en hoe je de eerste stappen zet naar data driven recruitment.

Beter en leuker werven met Scenariotests en Werkpleksimulaties

Fadoua Kieliszczyk – el Jaouhari, Werving & selectie Transavia

Fadoua is verantwoordelijk voor de werving en selectie van cabin attendant binnen Transavia. Ze vliegt ook zelf nog als purser waardoor ze kan zien hoe nieuw aangenomen cabin attendants functioneren in hun nieuwe werkkring. In haar sessie gaat ze in op:

  • Het waarom van simulaties in de Werving & Selectie.
  • Hoe simulaties kunnen bijdragen aan een beter W&S traject
  • De resultaten van deze manier van werven

Case study: Het nieuwe employer brand en de nieuwe careersite van Essent

Veronique Oonk – Strategisch Adviseur Employer Branding & Recruitment Marketing bij Essent 

 

Eerlijk en onbevooroordeeld selecteren

Ivo Winkes – Partner bij LTP

Kan een robot eerlijker een gesprek voeren dan een mens? Kan LTP’s robot Sigmund zonder vooroordelen de persoonlijkheid van een kandidaat in kaart brengen en succes in een functie voorspellen? In deze break out vertelt Ivo je alles over de ontwikkelingen van Sigmund en de mogelijkheden die ‘robot recruitment’ heeft.

Gamend MBO technici werven

Olaf Lemmens, Marketing manager Play to Work

Olaf zal je meenemen in de cases van Play To Work om middels games technisch MBO personeel te werven. Hij zal o.a. spreken over:

  • Innovatief technisch personeel werven
  • Marketing recruitment met tips & tricks
  • Hoe softskills waarde toe voegen aan het sourcen en de match
  • Hoe je gamification hierbij kan gebruiken

Het rendement van een award winning recruitmentsite

Daphne van der Sprong – Manager Recruitment Marketing NS 

De Nederlandse Spoorwegen wonnen vorig jaar de Digitaal-Werven award voor de beste digitale sollicitatie-ervaring. Daphne vertelt je in deze sessie hoe dat tot stand is gekomen en wat het rendement van een award winning website is. 

Resultaten van Employer branding

Marco Dalmeijer – Teamleader Employer Branding & Employee Engagement bij Lidl Nederland 

Lidl had in 2019 als één van de eerste organisaties van Nederland een cross over met marketing, waarbij bekende Nederlander Beau van Erven Dorens ook in hun Employer branding spotjes fungeerde. Marco vertelt je in deze sessie hoe dat tot stand gekomen is en wat het resultaat daarvan was. 

Next level analytics: Talent Intelligence

Marlieke Pols – Talent Intellgence @ Philips

Talent Intelligence is next level. Het gaat verder dan data analytics en combineert interne met externe datastromen. Bij Philips adviseert de Talent Intelligence unit de organisatie op strategisch niveau rondom alle vraagstukken die betrekking hebben op talent. 

Maximum

Skillsbased matching: innovatieve technologie voor flexibelere werving en selectie

Jaap Jan van Assen –  eelloo

Vraag naar en aanbod van werk heel snel kan veranderen. Dat is al tijden zo, maar sinds Corona nog sterker het geval. Dit vraagt om innovatieve, meer flexibele vormen van werving en selectie. Jaap Jan neemt je mee in concrete voorbeelden die hier op inspelen. Initiatieven vanuit grote werkgevers, regio’s en sectoren die het talent van mensen centraal stellen. Matching op basis van skills en talent in plaats van CV om te zorgen voor meer flexibiliteit.

  • Hoe werkt deze technologie en benadering?
  • Hoe wordt deze op verschillende plekken ingezet?
  • Wat zijn de ervaringen?

Harver

Eneco

Carerix

Jobsrepublic

Gratis digitale entree

mede mogelijk gemaakt door

Meld je nu aan

 

Hoofdsponsor

Sponsoren