Employer branding
We kijken naar alle facetten die van invloed zijn op de employer branding. Dat wil zeggen de aanwezig content, de ontbrekende content, het soort content (video en tekst), de consistentie en het gevoel van de content komen allemaal aan bod.
Candidate experience
We kijken naar de hele kandidaat-ervaring van de website. Dat wil zeggen dat zowel het gebruikersgemak als de interactie met de kandidaat bekeken wordt. Hierbij Nemen we ook het sollicitatie-proces mee. We kijken naar het totaalplaatje.
Mobiele toegankelijkheid
We kijken naar de de mobiele toegankelijkheid van de site. Kan je op je mobiel goed navigeren, maar ook solliciteren? Is de website responsive of adaptive? Worden kandidaten die via een mobiel je site bezoeken ook geholpen zodat ze bij je kunnen solliciteren?
Referenties
De Recruitmentsite Audit bestaat uit een zeer uitgebreide doorlichting van uw (corporate) recruitmentsite en het gehele digitale sollicitatie-proces. Alle facetten zullen worden doorgenomen die van invloed zijn op zowel het employer brand als de candidate experience. De content, het soort content, de gebruikerservaring, de toegankelijkheid, de vindbaarheid van de site.
De audit levert een schat aan informatie op met concrete verbetersuggesties en voorbeelden van partijen waar op deelgebieden van afgekeken kan worden. De meeste recruitmentsite audits leveren een organisatie tientallen tot soms meer dan 100 verbeterpunten op, die indien gewenst ook een prioriteit kunnen krijgen.
De kosten voor een audit bedragen 2.500 euro excl. btw.