De kamer van Koophandel is een unieke publieke organisatie met een groot economisch belang. De organisatie maakt een transitie door en wordt steeds meer een digitaal gedreven bedrijf. En dat vraagt ook om een aangepaste positionering op de arbeidsmarkt. Talmark begeleidt KVK bij de arbeidsmarktcommunicatie met een moderne werken-bij website, een passend werkgeversmerk en het uitrollen van campagne concepten.

Live gegaan in: 2019

Soort organisatie: Corporate

Meest unieke elementen:

Alle aspecten van het werken bij KVK komen samen in de career site werkenbijkvk.nl. De site is in lijn met de moderne huisstijl van KVK en ontwikkeld met extra aandacht voor toegankelijkheid. De site biedt volop ruimte voor beeldcommunicatie rond het ‘laat je verrassen’ employer brand concept, maar is ook geschikt voor uitingen van doelgroep campagnes. Nieuwe uitdagingen, zowel actuele vacatures als flex opdrachten, zijn terug te vinden op de werkenbij-site. Beide zijn naadloos gekoppeld met het recruitment systeem en het inhuursysteem. De verhalen van KVK’ers verrassen je als bezoeker en laten je een wereld van mogelijkheden zien.

Belangrijkste doelgroepen:

  • IT professionals
  • Online professionals
  • Marcom professionals
  • Finance professionals

Samenwerkingspartners

Fotografie: HavasLemz
Arbeidsmarktcommunicatie: HavasLemz

Branche: overheid

ATS: Talentsoft-peoplexs

Aantal verschillende sollicitatieflows / job templates: 2-4

Budget: 85.000-100.000