Live gegaan in: 2020

Soort organisatie: W&S bureau

Wat was de opdracht / strategie / doelstellingen?

Compagnon wil inhoud geven aan haar naam, zowel voor klanten als voor HR-talent. Met een aanscherping van merk, propositie, huisstijl en communicatieconcept moet dit doel tot uiting komen in een nieuwe website. Hierbij is de balans tussen Compagnon als HR- en recruitmentdienstverlener naar organisaties en Compagnon als bemiddelaar voor HR-vacatures een bijzonder aandachtspunt. Kandidaten van vandaag kunnen morgen ook klant zijn. En andersom is ook mogelijk. Ook is het uitdagend de unieke stijl van Compagnon, de rijke vakinhoudelijke content en een optimale candidate experience in een complete en toch compacte vorm te gieten.

Waar ben je het meest trots op? Wat is het meest opvallende?

Samen met het team van Compagnon zijn we erin geslaagd om de propositie ‘Compagnon, voor talent’ vorm en inhoud te geven. Echte compagnons figureren in sfeervol, menselijk beeld. Producten en diensten worden in een juiste mix van tekst en visuals inzichtelijk gemaakt. Vacatures en candidate experience zijn helemaal van deze tijd en volledig geintegreerd met het wervingsproces. En bovendien is de site geheel ingericht op actieve content marketing.

Belangrijkste doelgroepen:

  • HR en recruitment specialisten
  • Bedrijven op zoek naar HR- en recruitmentadvies
  • Bedrijven op zoek naar HR- en recruitmentoplossingen

Branche: zakelijke-dienstverlening

ATS: carerix

Aantal verschillende sollicitatieflows / job templates: 1

Budget: 25.000-40.000