Compagnon wil inhoud geven aan haar naam, zowel voor klanten als voor HR-talent. Met een aanscherping van merk, propositie, huisstijl en communicatieconcept moet dit doel tot uiting komen in een nieuwe website. Hierbij is de balans tussen Compagnon als HR- en recruitmentdienstverlener naar organisaties en Compagnon als bemiddelaar voor HR-vacatures een bijzonder aandachtspunt. Kandidaten van vandaag kunnen morgen ook klant zijn. En andersom is ook mogelijk. Ook is het uitdagend de unieke stijl van Compagnon, de rijke vakinhoudelijke content en een optimale candidate experience in een complete en toch compacte vorm te gieten.
Live gegaan in: 2020
Soort organisatie: W&S bureau
Meest unieke elementen:
De propositie ‘Compagnon, voor talent’ is zowel in vorm als qua inhoud uitstekend weergegeven. Echte compagnons figureren in sfeervol, menselijk beeld. Producten en diensten worden in een juiste mix van tekst en visuals inzichtelijk gemaakt. Vacatures en candidate experience zijn helemaal van deze tijd en volledig geïntegreerd met het wervingsproces. En bovendien is de site geheel ingericht op actieve content marketing.
Belangrijkste doelgroepen:
- HR en recruitment specialisten
- Bedrijven op zoek naar HR- en recruitmentadvies
- Bedrijven op zoek naar HR- en recruitmentoplossingen