Improvers, het allerbeste salesplatform voor direct sales van Nederland waarop ze gevestigde A-merken met de beste salesprofessionals verbinden.

Het platform kan alleen een succes zijn met A-merken, waardevolle leads en de beste salesprofessionals die willen en kunnen presteren op het allerhoogste niveau. Om dat te bereiken moeten alleen de beste sales professionals zich binden aan Improvers. Om deze mensen aan te spreken heeft Talmark een employer brand en creatief concept ontwikkeld, de content productie begeleid en de website geoptimaliseerd en vernieuwd.

Live gegaan in: 2020

Soort organisatie: Corporate

Wat is het meest opvallende aan de site?

Vanuit de kern is Talmark begonnen met een nieuwe positionering en het maken van een sterk merkverhaal om zo de doelgroep van Improvers, voornamelijk (zelfstandige) ondernemers, aan te spreken. Het constant verbeteren van zichzelf, de organisatie en de geboden diensten is bij Improvers vanzelfsprekend. Vandaar ook de pay-off ‘It’s all in the name’.

Voor de beste sales professionals is een sterke, moderne en frisse huisstijl nodig die vanuit het concept vloeit. De fotografie zet de partners van Improvers krachtig en trots neer in hoog contrast en zwart wit met beeldelementen van kleur en duotonen eroverheen.

De gemaakte website van Improvers is geen typische career-site, maar een salesplatform waar salesprofessionals zich op kunnen aanmelden. Met behulp van nieuwe tools worden meteen de juiste vragen gesteld voordat er een online kennismaking plaats kan vinden, zodat alleen de beste sales professionals zich aansluiten. Zo blijft Improvers streven naar het allerbeste. Ook komen Partner-verhalen aan bod die vertellen hoe partner worden bij Improvers werkt.

Belangrijkste doelgroepen:

  • Zelfstandige ondernemers
  • Sales professionals

Branche: handel

ATS: Overige

Aantal verschillende sollicitatieflows / job templates: 1

Budget: 25.000-40.000