De presentaties die op Digitaal-Werven gegeven zijn door de verschillende presentatoren zijn openbaar beschikbaar. Uiteraard is het zonder het verhaal erbij vaak lastig om in te schatten wat er verteld is, maar toch delen we deze presentaties met de buitenwereld.

De eerste presentatie was van AS Watson. Monique ten Buur, teamleider recruitment, gaf aan hoe ze bij een bedrijf met 250.000 sollicitaties per jaar de slag maken van pure kwantiteit naar kwaliteit. Wat is kwaliteit? Hoe meet je kwaliteit? Hoe maak je die slag?

Daarna vertelde Enexis hoe zij werken. Waarom hebben ze zo’n enorm goede recruitmentsite (tweevoudig winnaar Digitaal-Werven) als ze maar 13 vacatures hebben. Of hebben ze er maar 13 open staan omdat ze zo’n goede site hebben? En hoe werf je nu die techneut die iedereen zoekt?

Daarna kwamen Harver en Arvato aan het woord. Hun TalentPitch bespaart Arvato tonnen per jaar, terwijl de kwaliteit van de hires sterk is toegenomen. Deze presentatie is (op verzoek van Harver) enkel beschikbaar voor de bezoekers van Digitaal-Werven. Indien je deze presentatie wilt ontvangen, stuur dan even een e-mail naar bas@vandehaterd.nl
Tot slot presenteerde Bas van de Haterd nog de resultaten van Digitaal-Werven zelf. Welke feiten, cijfers en opvallende zaken kwamen er uit het onderzoek onder ruim 400 bedrijven?

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *