Digitaal-Werven onderzoekt al 7 jaar hoe het staat met de digitale sollicitatie-ervaring in Nederland. Dit jaar zijn er maar liefst 550 grotere en/of bekendere organisaties onderzocht. Deze worden op honderd elementen verdeeld over 15 categorieën beoordeeld.

Deze elementen variëren van het ontwerp van de site en het gebruikersgemak tot de beschikbare informatie en de manier waarop je moet solliciteren. Ook wordt gekeken naar hoe er wordt gereageerd, of er wordt gereageerd op Facebook en Twitter en of de websites mobiel toegankelijk zijn.

Dit jaar heeft Digitaal-Werven negen genomineerden. Dit zijn dus de negen meest complete sollicitatie-ervaringen van Nederland. Dat wil niet zeggen dat alles perfect is aan de websites. Ze bieden de meest complete totaal-ervaring. Naast de geboden informatie op de website en de manier waarop deze toegankelijk is, wordt dus ook gekeken naar de reactiesnelheid, de inhoud van de reactie en de manier waarop men op social media reageert.

De negen genomineerden zijn, in alfabetische volgorde:

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *