Digitaal-Werven 2020, the digital edition.

Overzicht week 2

Data, conversie en interactie

Marlieke Pols van Philips Talent Intelligence legt uit wat Talent Intelligence is, hoe dit de volgende stap na HR analytics is, wat ze er bij Philips mee doen en wat jij er mee kan.

Conversiespecialist en Digitaal-Werven jurylid Wilbert Pot spreekt over het optimaliseren van conversie, hoe je dit doet en wat er wel en niet kan.

Sandhna Chintoe van Cammio presenteert de data gedreven casus van Adecco. Hoe men door data gedreven video first interviewing het aantal succesvol afgeronde sollicitanten sterk verhoogd hebben.

Kim Middelweerd van We Fasion en Ramses Senro van Floyd & Hamilton vertellen over het nieuwe employer brand en de nieuwe conversatie interface op de nieuwe wervingssite.

De sponsoren van dit thema

 

 

 

 

Slimmer selecteren

Fadoua Kieliszczyk – el Jaouhari van Transavia spreekt over het toepassen van situatie testen bij de selectie van cabine personeel en hoe dit heeft geresulteerd in veel betere kwaliteit.

Ivo Winkes, met robot Sigmund, van LTP. Is recruitment via robots de toekomst van beter selecteren? En wat leert de wetenschap ons over beter selecteren? En kan technologie ons (in de toekomst) helpen? En hoe dan?

Nicolaas Heyning legt geeft in 5 minuten een demo van Councyl, een manier om de selectiekwaliteiten van je top selecteurs op te schalen via een algoritme.

De sponsoren van dit thema

 

 

 

 

 

Energising websites

Karlien Donders van Floyd & Hamilton vertelt de case van de nieuwe website van Eneco. Hoe verrijkt Eneco de vacatures zonder dat dit de recruiters veel tijd kost?

Veronique Oonk van Essent en Michael Raven van Talkmark geven insights in de journey naar het nieuwe Employer Brand van Essent en de uitwerking daarvan.

De sponsoren van dit thema