Daphne van der Sprong van NS won met www.werkenbijns.nl in 2019 de Digitaal-Werven award voor de beste digitale sollicitatie-ervaring. In deze video vertelt ze hoe ze tot zo’n geweldige site en achterliggende processen zijn gekomen en wat het hen gebracht heeft.
Marco Dalmeijer over samenwerken tussen marketing en employer branding bij Lidl en de geweldige resultaten die dat heeft.
Anke Reusken en Monique van den Brink over de zeven employer brands voor hun zeven formules, waaronder Kruidvat, Trekpleister en ICI Paris XL, met een master site bedienen.
Bas van de Haterd, oprichter van Digitaal-Werven en Monique ten Buur, dagvoorzitter en jurylid van Digitaal-Werven, bespreken de genomineerden voor de Digitaal-Werven award en hun sterke punten.
De sponsoren van dit thema in week 1:
Slimmer selecteren
Jaap Jan van Assen van Eelloo over hiring on skills, waarbij skills paspoorten centraal staan.
Olaf Lemmens van Play to Work legt uit hoe je middels games die lastig te vinden MBO technische profielen kan werven.
De sponsoren van dit thema in week 1:
Effectiever werven
Aron Schilder van Recruit Robin en Guido de Regt van Sterksen geven in deze super korte presentatie van minder dan 3 minuten een idee hoe je veel sneller en slimmer sourcing kan toepassen en in je normale proces kan integreren.
Eric van Bourgonje van Jobsrepublic legt in deze video uit hoe verleiden van kandidaten werkt. Welke processen spelen er in onze hersenen en hoe speel je hier op in als je de kandidaten wilt overtuigen om voor jouw organisatie te kiezen.
De sponsoren van dit thema in week 1
Bas van de Haterd
Bas van de Haterd is oprichter van Digitaal-Werven.