Jawel, het kan. Met een award een prijs winnen. Digitaal-Werven is in het Werf-en onderzoek als de op een na meest begeerde prijs in recruitment. Onze glazen standaard (of zou het de fles champagne zijn?) is de prijs die men na de magneet het liefst in de kast heeft staan.

Gezien de tijd die de magneten bestaan t.o.v. Digitaal-Werven is dit niet vreemd. Ook is het een duidelijk andere prijs, daar waar Digitaal-Werven zowel arbeidsmarktcommunicatie als recruitment raakt (zowel de site als het proces), zijn de magneten puur gericht op de campagnes en hebben dus (deels) een andere doelgroep.

Uiteraard zijn we erg blij met het feit dat de prijs die het dichtste bij Digitaal-werven zit, de Gouden Cursor, door de ondervraagden lager is gewaardeerd, hoewel deze wel een flink hogere bekendheid heeft. Zes jaar geleden hebben we Digitaal-Werven opgezet als tegenhanger om een kwalitatief beter onderzoek neer te zetten, na jaren van ‘vreemde winnaars‘, en blijkbaar ziet de markt dat nu ook zo.

Dat er voor Digitaal-Werven nog een wereld te winnen is, is ook duidelijk. Maar liefst 53% van de ondervraagden geeft aan nog nooit van Digitaal-Werven gehoord te hebben. Iets waar we de komende jaren aan moeten werken.

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.