Helaas is de case van de High Voltages Heroes campagne van Tennet niet meer beschikbaar. Hieronder kan je de overige 8 cases van DW Digitaal terugkijken.

Selectie

Kaptein Erik Sneep van Defensie en Linda Frietman van IamProgrez delen in deze case study hoe de inzet van games bij defensie hun werving van jongeren sterk heeft laten toenemen, maar vooral hoe ze op basis van game skills betere matching kunnen maken met de banen bij defensie.

<

Deze sessie wordt je aangeboden door IamProgrez

Françoise Buitelaar en Revelino Azzaro van Youngcapital nemen je mee in hoe Youngcapital hun jonge talent selecteert en begeleid naar een nieuwe toekomst.

Deze sessie wordt je aangeboden door Ixly

In dit gesprek worden Nancy Mulder, Kiki Winnik en Bas van de Beek van de Rijksoverheid geïnterviewd door Bas van de Haterd van Digitaal-Werven over Traineeplaze, dat in 2020 met groot succes volledig digitaal is gehouden.

 Processen

Marnix de Groot van Alliander en Mees van Velzen van Mr. Work vertellen je in deze case alles over Conversational Marketing in recruitment en hoe Alliander op deze manier wel die lastige techneuten weet te werven.

Deze sessie wordt je aangeboden door Mr Work

Sophie van Neerbos van Pon vertelt je in deze case hoe Pon video heeft ingezet om het selectie proces te stroomlijnen.

Deze sessie wordt je aangeboden door Cammio

Marcel Borst van Bluetech engineering vertelt je in deze case alles over The Recruitment Cycle, zijn systeem waarmee Bluetech wel die moeilijk te werven techneuten binnen haalt.

Campagnes

Yvonne Vossen vertelt over de Employer Brand strategie van Cegeka, hoe dit tot stand is gekomen en hoe die leidt tot concreet hogere resultaten.

Deze sessie wordt je aangeboden door Vonq

Nathalie den Boef vertelt over hoe Middin de zeer moeilijk werfbare LVB+ begeleiders wist te werven met als bijvangst nog een hele serie zorgprofessionals voor andere functies met een hyper targeted campagne.

Deze sessie wordt je aangeboden door Jobsrepublic