Recruitmentsite Audit

De recruitmentsite audit helpt je de verbeterpunten van je (corporate) recruitment website te identificeren

Employer branding

We kijken naar alle facetten die van invloed zijn op de employer branding. Dat wil zeggen de aanwezig content, de ontbrekende content, het soort content (video en tekst), de consistentie en het gevoel van de content komen allemaal aan bod.

Candidate experience

We kijken naar de hele kandidaat-ervaring van de website. Dat wil zeggen dat zowel het gebruikersgemak als de interactie met de kandidaat bekeken wordt. Hierbij Nemen we ook het sollicitatie-proces mee. We kijken naar het totaalplaatje.

Mobile & analytics

We kijken uiteraard ook naar de mobiele toegankelijkheid van de website en we willen graag, indien deze beschikbaar zijn en gedeeld mogen worden, een aantal analytics hebben om specifiek in te zoomen op specifiek gedrag van de doelgroep.

De Recruitmentsite Audit bestaat uit een zeer uitgebreide doorlichting van uw (corporate) recruitmentsite en het gehele digitale sollicitatie-proces. Alle facetten zullen worden doorgenomen die van invloed zijn op zowel het employer brand als de candidate experience. De content, het soort content, de gebruikerservaring, de toegankelijkheid, de vindbaarheid van de site.

De audit levert een schat aan informatie op met concrete verbetersuggesties en voorbeelden van partijen waar op deelgebieden van afgekeken kan worden. De meeste recruitmentsite audits leveren een organisatie tientallen tot soms meer dan 100 verbeterpunten op, die indien gewenst ook een prioriteit kunnen krijgen.

Testimonials

Wat onze klanten over ons zeggen

Klanten

Een greep uit onze klanten

Interesse? Neem contact op met Bas van de Haterd via bas@vandehaterd.nl of 06-1430 1435